mandag 1. februar 2010

Vokalist i REGGAE-band


Har bodd i Oslo i et halvt år, og har endelig funnet meg noen å utøve musikk med. Har en stor trang til å synge og drive med musikk, og dette er vanskelig i nytt miljø!!

Så hadde jeg en kompis som kjente en som spilte i band, så jeg ringe han! Møtte han i dag, og det gikk kjempefint:) Vi spilte og sang litt, også sa han at jeg var velkommen til å synge i bandet. Reggae er ikke akkurat mitt førstevalg, har jo aldri sunget det før, pluss at jeg bare er korist. Menmen, musikk er det eneste jeg krever akkurat nå.... Han vil også at jeg skal spille keyboard, samtidig som jeg korer..hm, det har jeg heller ikke gjort før. Mye nytt, men det er gøy det:) Så da blir det spennende å se hvordan det går videre..

Vi skal allerede ha et show neste uke!! Her går det fort i svingene, gitt.

Hva syns du om reggae??

1 kommentar:

  1. Hei Sara, så koselig at du tok turen innom bloggen min og la igjen et lite spor.
    Hva forskjellen mellom blogspot og blogg er vet jeg ikke, tror det bare er to forskjellige domener å lage blogg på.
    Statstikk måler kan du få lagt til bloggen så du ser hvor mange besøkende du har hatt totalt,per dag og online..
    Blogspot listen tror jeg er på blogarute, men er bare å google det så finner du nok fram...
    Bare å spørre om det er noe annet du lurer på..
    klem victoria

    SvarSlett